#1 Skrevet Mai 15, 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i effektanlegg til caravelle 2005 modell? Er på uskikk etter doble potter bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2005 Ferrita lager til alle biler i tilfelle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2005 Ferrita lager til alle biler i tilfelle de hadde ikke det, sente en e-mail til dem jeg, og fikk til svar at dem ikke hadde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2005 hmm... Mener og ha sett at dem lager til så og si alle biler jeg.. dem har vel ikke noe ferdig til den bilen men.. blir nok kanskje endel dyrere og. jeg skal ihvertfall til dem og lage til min. men det får man jo det ferdig til og da. selv om jeg ikke skal ha akkurat det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2005 Projektzwo har effektanlegg til T5, men det er ikke med enderør på begge sider... http://www.projektzwo.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...