Anbefalte innlegg

lurtepå om noen kunne hjelpe meg med hva som skal stå i dekselet under rattstammen(sparkeplata) har ett ganske stort firkanta hull ved siden av tenningslåsen. har digitalt speedometer hvis det har noe å si. : eek : På forhånd takk : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurtepå om noen kunne hjelpe meg med hva som skal stå i dekselet under rattstammen(sparkeplata) har ett ganske stort firkanta hull ved siden av tenningslåsen. har digitalt speedometer hvis det har noe å si. : eek : På forhånd takk : flau :

 

Spørs om det er bryteren til varmetråder i førersetene du mangler, den sitter til høyre for tenningslåsen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm ja det kan kanskje hende,men kan ikke si at jeg har lagt merke til noen ledniger opp fra fra gulvet men.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurtepå om noen kunne hjelpe meg med hva som skal stå i dekselet under rattstammen(sparkeplata) har ett ganske stort firkanta hull ved siden av tenningslåsen. har digitalt speedometer hvis det har noe å si. : eek : På forhånd takk : flau :

 

 

Kan også være til ABS, av/på bryter. hadde det på en GT tidligere, var da flere blindknapper der, sikkert til setevarme tror jeg, mener på at den skal stå der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig, det er plassen for setevarme og abs brytere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.