#1 Skrevet Mai 18, 2013 Hei, Bilen sto ute over natta og alt var fint når jeg gikk fra bilen, men morgenen etterpå skulle jeg kjøre og ser at motorlampa først blinker i 10 sekunder og så blir et konstant lys. Bilen vibrerer også på tomgang og er ustabil på lavt turtall(hopper fra 800-1100). Dette er en audi a4 2002 avant. Gått 275,000km. Begynner å bli sliten.. Sjekka kjølevæska først og denne var godt under minimum, fylte på 1,3l og lot den stå på tomgang litt.. lampa ble ikke borte. noen med samme problem? Utenom fakta om at jeg må nok ta en diagnose på den til uka? Kan bilen kjøres uten bekymringer frem til da? Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2013 Om du ikke får tak i andre til og kjøre diagnose kan du komme innom storo storsenter (jobber på clas ohlson der 15-21 hele uka) så kan jeg lese ut feilkoder for deg der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2013 Takk, sender deg en pm iløpet av helgen. Har ikke peiling på om bilen har godt av å kjøre 6 mil med lysende motorlampe...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...