#1 Skrevet Mai 18, 2013 Hallo har et rart problem med audien min som oppstod idag. Kan gi gass opp til ca 2200-2800omdr/m, hører turboen og alt, også imellom der, så bare dør den helt. Den stopper ikke, men slutter og dra, og turbosuginga blir borte. Hvis jeg fortsatt holder gassen i bånn, så ryker det svart som bare fy bak! Slipper jeg gassen til under 2000omdr, går den like fint til samme turtall hvor den stopper og dra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2013 Høres ut som at den ikke får luft nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2013 Første du kan gjøre er og åpne panseret og se til at alle slanger til turbo, vacuum og alt mulig rart er på plass. Er alt dette da på plass, så ville jeg fått lest ut feilkoder, beste og mest effektive måte komme et skritt nærmere lokalisjon av feilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2013 Vet den drar falskluft ett sted(Når turboen lader høres det ut som om varmeapparatet går for fullt). Vet bare ikke hvor. - - - Updated - - - Kjører med åpent luftfilter. Skjønner ikke hvorfor den skal få for lite. Kan den få for mye da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2013 Da foreslår jeg at du finner og ordner den falsklufta di før du prøver så veldig mye mer, dette er høyst sansynlig årsaken din.. At den får for lite luft, kommer jo mye mulig av nemmlig denne falskluften eller trykklekkasjen din, da turbotrykket lekker ut, i stedet for og bli sendt inn i motor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 18, 2013 Vell, luft/diesel forholdet blir jo helt kake når den drar falskluft, så gjør det Martin foreslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...