Registrert Snøscooter byttes i bil/atv.

Anbefalte innlegg

Har en 2001 ski doo summit 700 X jeg ikke trenger mer da jeg har kjøpt meg 2012 pro rmk 800:)

 

Så blei ikke mitt prosjekt ferdig i år...

 

Så jeg er på jakt etter en golf 2/golf 3/Golf 1 ellerno annet morro jeg kan bytte med:)

 

Min snøscooter er i veldig bra stand..

 

motor,drivverk og understell er betydlig påkostet og overhalet i vinter:) Ikke brukt mer enn 10mil etter dette.

 

Her er det bytta stempel,ringer,alle pakninger i motor/gasser,simringer,lager og oljer + kjølevæsker.

freset og polert utblås, oppgradert innsugsgummier(svakhet på disse..så nå holder lenge til)

nye skruer og bolter.

 

Nye foringer i forstilling.

 

Nye mye breiere ski fra XRS 2008 mod.

 

styrerforhøyer på 4"

 

90 graders styrebøyer ++

 

denne går noe vilt...Langt bedre enn dagens 800ccm i både toppfart og bunndrag.

 

men i over 1meter pudder vil denne slite litt imotsettning til andre 5 ganger så dyre scootere vil gjøre;)

 

Meen på jorder,moderate mengder snø 0-60cm snø er denne gull:)

 

51mm kamhøyde med stive kammer gjør at denne sparker godt..0-100 i påskevær med litt kram snø er ca 3sek.toppfart aner jeg ikke..blei for kaldt så ga meg i 150kmt.

 

her er det bare fylle bensin og kjøre:) trenger ingen form for service de neste 100mil.

 

Alt er med kvitt om ønsklig:)

 

 

Kom med forslag...Alt vurderes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20121026_133602_zps4f5a0db2.jpg

Før

 

 

20121129_112442_zps57f20794.jpg

 

Etter decalcrash;)

 

 

 

Til info er det lett å få tatt vekk alt av merker og folie om ønsklig;) også er den fin som den er uten;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.