#1 Skrevet Mai 19, 2013 Har en 2001 ski doo summit 700 X jeg ikke trenger mer da jeg har kjøpt meg 2012 pro rmk 800:) Så blei ikke mitt prosjekt ferdig i år... Så jeg er på jakt etter en golf 2/golf 3/Golf 1 ellerno annet morro jeg kan bytte med:) Min snøscooter er i veldig bra stand.. motor,drivverk og understell er betydlig påkostet og overhalet i vinter:) Ikke brukt mer enn 10mil etter dette. Her er det bytta stempel,ringer,alle pakninger i motor/gasser,simringer,lager og oljer + kjølevæsker. freset og polert utblås, oppgradert innsugsgummier(svakhet på disse..så nå holder lenge til) nye skruer og bolter. Nye foringer i forstilling. Nye mye breiere ski fra XRS 2008 mod. styrerforhøyer på 4" 90 graders styrebøyer ++ denne går noe vilt...Langt bedre enn dagens 800ccm i både toppfart og bunndrag. men i over 1meter pudder vil denne slite litt imotsettning til andre 5 ganger så dyre scootere vil gjøre;) Meen på jorder,moderate mengder snø 0-60cm snø er denne gull:) 51mm kamhøyde med stive kammer gjør at denne sparker godt..0-100 i påskevær med litt kram snø er ca 3sek.toppfart aner jeg ikke..blei for kaldt så ga meg i 150kmt. her er det bare fylle bensin og kjøre:) trenger ingen form for service de neste 100mil. Alt er med kvitt om ønsklig:) Kom med forslag...Alt vurderes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2013 Har du noen bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2013 Før Etter decalcrash;) Til info er det lett å få tatt vekk alt av merker og folie om ønsklig;) også er den fin som den er uten;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2013 bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2013 buump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...