#1 Skrevet Mai 19, 2013 Gjengen på ene kamoverfallet røk, skulle gjenge opp så knapp gris pikken fra biltema!!! nedi der. Derfor trenger jeg ny høyre topp! Noen som har liggende ? fra 98- 2003? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2013 Jupp har til AFB maskin 2000 modell, send pm med bud Hvor i landet holder du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2013 trenger fortsatt. Da kenneth ikke har den lengere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2013 Har fortsatt den overhalte liggende som jeg nevnte, som desverre var i feil prisklasse. Tror også at jeg har en som har vært med på brann. Litt irr utvendig, da motoren stod ute etter brannen. Mangler noen få ventiler som ble brukt ifm overhaling av den andre. Plukket ut alle løfterne, brikkene og vippearmene. Garanterer ikke tilstanden på denne, da den kan ha tatt skade av varmen. Kr 1000 inkl porto. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...