#1 Skrevet Mai 19, 2013 Hei, har en tysk 10mod A5 på vei som jeg skal på Audi å få byttet språk på. De var litt usikkre på om jeg fikk norsk på den, men kunne få engelsk i allefall. Noen tips til andre ting en bør få kodet samtidig? Finnes det noe tøft f eks? Er det mulig å kode slik at led-stripen og grøftelysene blir "kjørelys" ? Er helt ny på såpass ny bil, så er endel man må sette seg inn i Er det mulig å få norsk på Navien ? Kom gjerne med tips og triks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2013 Jeg har noen innlegg her og der i tråden for min bil med vcds koding og linker. Vil anta at mye/mesteparten vil fungere på din bil også: http://forum.vacn.no/showthread.php?207756-Bj%F8rns-Audi-A4-Allroad-quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2013 Takker! Har ikke vagcom så må la forhandleren ta seg av kodingen, men det du beskriver i post nr 3 vil jeg også ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2013 Flere som har tips ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...