#1 Skrevet Mai 20, 2013 Skal bytte over til H&R på bilen da de originale demperne er gåene. Fikk et spørsmål i bestillingen om det er 12 eller 14mm på de to nedre innfesting av fjærbeinet. Følger dette årstall eller er det variasjoner? Det er en 1994 modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2013 mener det skal være m14, men det er jo ikke verre enn å ta ut en av de og sjekke. (sjekke at begge er like store på hodet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2013 skulle gjerne sjekka, men er på jobb frem til slutten av juni, så får ikke sjekket det selv. Hadde håpt det var noe man kunne finne enten ved årstall eller via chassisnr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2013 Ganske sikker på det er 14mm. Jeg husker jeg fikk 12mm på min og måtte borre opp til 14mm. Sikkert noen som kan bekrefte/avkrefte dette .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2013 Det er variasjoner så her må det måles. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...