#1 Skrevet Mai 20, 2013 Har et spjeldhus jeg ikke vil få bruk for, selges til h byd over 500,- + frakt Tror dette er universaltype da det ikke har noe delenr eller logo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2013 TPS ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2013 kun tomt hus dessverre, aner ikke hva det kan være verdt så kom med bud hvis jeg har priset for høyt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2013 kun tomt hus dessverre, aner ikke hva det kan være verdt så kom med bud hvis jeg har priset for høyt Tror ikke prisen er noe å si på, men må ha TPS for sprutet sin del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2013 Ok, det er plass til tps på siden av huset, kan ta flere bilder om ønskelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...