Mistet strøm til blinklys, vindusviskuere osv, A4 B5?

Anbefalte innlegg

Var ute og sjekket litt sikringer og litt smått, ja jeg klarte og kortslutte/komme borti med en kabel mot en eller annen hovedstrøm kabel eller noe slikt.

Var bare for et halvt sekund eller noe slikt, men etter det så mistet jeg blinklys, vindusviskere og mye annet småtteri.

Har prøvd og jumpe strøm over fra en annen plass over til reeleet som styrer dette, da fungerte alt som normalt, så selve strømmen inn har forsvunnet.

De 2 store sikringene som sitter bakerst bak reele boksen er i orden 40 og 50 ampere, men er det flere?

Prøvd og se i autohidden men var ikke så mye og finne der ang dette, må da være en sikring som er gåen en plass.

All strømmen på kretsen til venstre (av de store sikringene er borte)

IMAG0225_zpsad3bde5e.jpg

Jumpet strøm fra reele 370 til 204, da fungerte alt som det skulle.

IMAG0226_zpsba5d9969.jpg

Disse har blitt strømløse.

IMAG0227_zps952739cc.jpg

Det skal da ligge en sikring inn før reele her, etter skjemaet og bedømme, hvor skal denne i såfall sitte henne?

sikring_zpsb9eb5ba9.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut av dette.

Mest sansynligvis bare en tilfeldighet at dette skjedde mens jeg har rotet rundt i el-nettet.

Fant et jordingspunkt som sitter ganske lavt til venstre, helt ned mot gulvteppet omtrent som var litt løs, der var det ikke skikkelig kontakt, så fikk strammet denne så var alt i orden. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.