Anbefalte innlegg

Ser meg nødt til å selge Banebilen min da jeg ikke har tid eller plass til den lengre.

 

Det er en 1985 Modell Audi 90 Q med rs2 motor ble fortalt 400+ hk da motor ble skrudd sammen

Gulle god banebil tut å kjør følger med vinter og sommerhjul . bilen er rett og fin ingen bulker men trenger ny lakk litt overflaterust her og der.

det jeg har gjort med den etter at jeg kjøpte den er å bytte regreim samt camsensor skiftet ut gulvet i bagasjerommet, satt på nytt grenrør fra 034 montert ny større oljekjøler. skiftet dynamo. montert stabstag på dempertårn forran.

 

skal se om jeg finner noen bilder etterhvert bilen kan besiktiges prøves på kjeller flyplass, den er ikke registrert alt som skal til er eu kontroll for å få skilter på den.

 

Så her er det bare å løpe skoa av seg vri om nøkkelen og kjøre gris..

Bilen er lilla. og er klar til kamp på vårtreffet.

 

pris tja 45.000.-

 

Tlf 95807143

541936_10151043190670516_648549801_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye hk erre mulig og dra ut av denne motoren? Tenker til drifting serru

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye hk erre mulig og dra ut av denne motoren? Tenker til drifting serru

 

tror ikke jeg er riktig person til å svare på det da jeg ikke kjenner til hva som er gjort med innmaten i motoren ta kontakt med Roger Warsla han er medlem på forumet og skrudde sammen bilen i sin tid. drifting med 4 wd krever vel 6 700 whp fult mulig med riktig innmat tipper jeg.

 

 

 

 

Litt met info sakset fra tidligere eiers tråd.

 

 

Motoren er en ADU fra 1995 RS2. Den er chippet, 3"eksos, K&N filter, S4 innsug, RS2 IC og radiator. Ikke så lenge siden jeg skiftet reg.reim og vannpumpe...

Svinghjul og trykkplate fra 10V UrQ, 6pk.zinterlamell og ellers orginalt drivverk. Sperrer er iorden.

Bremser bak: 256mm ventilerte skiver, S4 calipere.

Bremser foran: 300mm skiver fra Focus ST og Rs2(porsche) 4 stempla calipere.

Justerbare gule Koni og div. polyforinger foran og bak. Stive motor/ gir og diff.fester fra 034 motorsport.

Følger med 1 sett 17" felger sommer og 16" felger vinter.

Sportsratt og sparco stoler, eller org invendig. Turteller med shiftlight.

Bilen er ikke registrert, men mulig å registrere da dette er en norsk bil...

Kun Eu-kontroll som trengs...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interessert i bytte med a6 1.8T ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager har ikke behov for flere biler.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt til mannen fra nord

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.