#1 Skrevet Mai 20, 2013 Hei Måtte ta ut bilbeltet bak i 2'er golfen min, men når jeg skulle sette de inn igjen så hadde den ene låst seg noen her på forumet som veit hvordan man får løsnet bilbeltet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2013 Det løsner når det holdes i helt perfekt vinkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2013 Det løsner når det holdes i helt perfekt vinkel. Takk for svar Hva er helt perfekt vinkel sånn ca. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2013 Er et hjul med pil på baksiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2013 Okei da skal jeg prøve det imorra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2013 Fant ut at det bare var å montere det igjen fordi da kom den i rett vinkel og da løsna den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...