Anbefalte innlegg

Hei.

 

Pga forandring i planene selges karosseriet med understell.

 

Audi 80 GTE quattro 85 modell.

 

Det er ny frontrute pluss pakning, nye sideruter venstre side, nytt senkesett med dempere, kjørt kanskje 1km, nye foringer i bærearmer foran pluss ny bærekule venstre foran.

Har tatt en kjapp sjekk over resten av understellet og dette skal være bra.

Gode bremseskiver og klosser både foran og bak og alle hjullager skal være bra.

Er kappet litt ut av fronten pga har stått i 20vt motor og er rust i hjulbuer bak, litt i gulv og i rammevang på høyre side.

Bilen er ribbet så interiør og dashbord og stort sett alt er borte, mangler lykter foran og litt diverse.

 

Men er vell noen som er interisert i dette karosseriet med understell, da dette begynner og bli skjelde biler.

 

5000,- ellers blir denne vraket.

 

Kan også selges i deler, det som er igjen i vertfall :P

 

Mvh Michal

 

IMAG00253_zps2f1e3b61.jpg.html?sort=3&o=

 

IMAG0508_zpse1c6e678.jpg.html?sort=3&o=9

 

IMAG00502_zpsc8463ab7.jpg.html?sort=3&o=

 

IMAG0400_zps0960c998.jpg.html?sort=3&o=8

 

IMG_0095.jpg

 

Flere bilder kan sendes på forespørsel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står den på Nordmøre, altså langt fra meg? Er det vrakpant på bilen? Mangler motor og gir?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den står ved ålesund, er vell en 5 timer ca fra trondheim ;) Ja er vrakpant på den, var registert sist i norge i 2006 ;)

Mangler motor, komplett drivlinje, interiør, lykter og det elektriske sånn i grove trekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du fjærbein foran og bak stående ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilde av venstre bak, hvisst ikke bilen blir solgt hel, kan de sikkert plukkes av rundt 2. helga i juli :)

 

IMAG00502_zpsc8463ab7.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil ha god gammel typ 85? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne opp igjen, Michal si fra hvis det ikke er OK. :)

 

Ble kjøpt av meg og er fraktet ned til Oslo-området.

Jeg skal beholde hjulene, hjulopphenget, baklysene, rattstammen og noen pakninger/lister rundt dører og vinduer i dørene.

 

Da er det i grovt følgende igjen: Chassis med takluke, dører og bakluke, pedalsett, alt av bremserør, diverse småtteri i motorrom. Det er også panser og forskjermer men disse er det bulker i så de egner seg ikke for en bil på veien.

 

Og den har hatt hatt norske skilter så trenger "bare" en EU kontroll.....

 

Det positive er at den er ribbet for interiør og det meste så det er et enkelt utgangspunkt for noen som vil strippe hele chassiset og bygge opp noe nytt, eller bygge banebil hvor man likevel skal in med kraftigere motor, drivlinje, drivlinje og understell. Eller om man trenger vitale deler av chassis.

 

Selges kr 4000 (det er ikke langt over vrakpant) ;)

 

Når jeg får tid kommer jeg til å lage finn-annnonse, og legge inn link i til denne i min egen annone her på forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.