#1 Skrevet Mai 21, 2013 Hei! Som tittelen tilsier, ønsker jeg å kjøpe meg en audi a4 1.8tq. Krav: - SEDAN! - Quattro - 1.8T motor (2.7t, 2.0 tfsi går selvsagt også) - Max pris 160 000 - Km stand UNDER 175 000 (har du en meget strøken en som er gått over duger det) - NULL rust (eller utrolig lite rust) - B5, B6, B7, B8 er alle akseptert. send meg PM om du har en slik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2013 Vet at Sveinung Bye Engh her på forumet har en B6 for salg grunnet nye Tesla, som jeg mener skal passe bra det du skriver over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2013 Hei! Be han sende pm med bilder og info! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2013 Jeg ba han sjekke mine siste innlegg, og du kan jo sende melding her på forumet, dersom dere har noe interesse av å vurdere et salg dere imellom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2013 Jeg ba han sjekke mine siste innlegg, og du kan jo sende melding her på forumet, dersom dere har noe interesse av å vurdere et salg dere imellom. Finner han ikke jeg? Kan være jeg er utrolig dårlig til å søke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2013 sedan og bensin så røk min 1.9tdi avant ut i allefall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2013 Hei Det stemmer at jeg har en A4 til salgs. Bilen har gått 136 000km. 1,8T (163HK) Sølvfarget 19" Audi RS4-2 Felger Jeg skal prøve å få tatt noen bilder av bilen i dag eller i morgen. Kommer tilbake med mer info snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...