#1 Skrevet Mai 22, 2013 Har en kompressor, 5,5kw, 500liter, 3 sylindret komp blokk til salgs. Regel messig skiftet olje i mitt eie, har hatt den i 7år. Husker ikke merke, av eldre type. Bilde kommer når jeg kommer meg hjem fra sjøen. 4000kr el bud Står i Gjerdrum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2013 Få opp bilde... Meget int!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2013 kommer i helga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2013 fikk ikke lastet opp bilder, men sendte deg bilder på nr i signaturen din. har ikke hørt noe fra deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2013 Står her enda! seriøse bud vurderes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2013 Hvor mye luft leverer den i minuttet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2013 da må jeg eventuelt sjekke hvis det står på den. men jeg har ikke hatt problemer med sandblåsing og det bruker jo mye luft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 2, 2013 fikk ikke lastet opp bilde her jeg, så det blir å evt sende på mms. bud er på 3500kr. ryker straks hvis ingen melder sin interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 22, 2013 solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...