#1 Skrevet Mai 22, 2013 (endret) Hoi! På min gamle A6, en 4B eller C5 om du vil fra 1999 så fungerte comfort-lukking med fjernkontrollen slik at trykte jeg på åpning av bilen og holdt knappen inne så åpnet alle fire vinduene seg, trykte jeg på lås og holdt den inne så lukka den alle fire også.. På 4F eller C6 om du vil(man vil jo gjerne så forskjellig) så fungerer det forsåvidt helt likt, MEN! Det er kun forrutene som går ned og opp, ikke rutene ved baksetet.. Hvorfor ikke? Er det noe jeg kan programmere med vag-com? EDIT: Dette fant jeg faktisk fort ut av sjøl.. Etter jeg oppretta tråden så var det noe som dukka opp i bakhodet mitt som sa at "Hmmmm, kan jeg ha sett noe om dette i innstillingsmenyene til MMI'en?".. Og svaret er JA! Dette justerer man lett via MMI-systemet, det man gjør er; 1 - Skrur på MMI-systemet. 2 - Velger CAR på knappene i midtkonsollen 3 - Blar ned til side to på CAR-menyen og velger undermenyen "Windows". 4 - Velger videre undermenyen "Convenuence open". 5 - Og velger så "on" på rullemenyen bak "Rear windows". Sånn, da hjalp jeg meg selv med denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...