Anbefalte innlegg

Har ein uoriginal GTI fangar liggande som eg skulle blitt kvitt. Bra stand, lite skrammer og omtrent ikkje rust på stålet.

Forskjellen på denne og ein original fangar er i hovudsak at den raude lista ikkje er heilt 100% med tanke på passform, (sjå bilete av hjørne). Lista har tidlegare vore laus i limen, men er no limt med rutelim, så den ser bra ut og eg trur neppe den løsnar att. Litt støvete på bileta, men etter ein vask og litt "bumper-care" så ser den omtrent ny ut.

imag0272ec.jpg

imag0273c.jpg

Det verste hjørnet:

imag0274bv.jpg

Omtrent ikkje rust:

imag0275pd.jpg

 

500kr eller bod.

Kan leverast på Vålertreffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snart siste sjanse viss eg skal levere den på Våler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne ligg her framleis. Blir gjerne ein liten tur rundt sørnorge i sommar, så levering er ikkje umogeleg viss det passar med ruta vår.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal aust og sørover på ferie no til helga. (Førde-Lærdal-Gol-Drammen-Larvik-Kristiansand). Kan ta den med viss nokon er interessert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går snart på gjenbruken. Gi bod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du denne enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, eg har den liggande.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt mulig å få den fraktet til Østlandet? (Oslo-Moss)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, no er ferien slutt dessverre så då vert det ikkje fleire turar med det første. Ikkje noko problem å sende den med posten, men det vil nok koste litt. 350kr ser det ut til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny fanger koster rundt kr 900,- (ikke original), så da blir det ikke store forskjellen i pris :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.