#1 Skrevet Mai 23, 2013 Hei Ønsker og kjøpe en billig 1.6 topp til et lav budsjett motor eksperiment jeg driver med Trenger kun topp uten manifold og innsug , men ellers komplett. Noen som har en sånn liggende i Oslo/akershus område? Mvh Kenneth Hagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2013 Jeg har en golf mk1 delebil som jeg hugger her i Moss, med 1,5l motor (tror jeg). Er det ikke samme topp på 1,5 og 1,6 da? Hvis den gjør nytta så kan du komme og hente topp evnt hele motoren for en billig penge. Alt skal vekk uansett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2013 Det er nok ikke helt det samme dessvere:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2013 Motor Kode AEK, AFT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2013 Har en AFT-motor komplett med girkasse! Henter du hele, så går den for 1000 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...