Anbefalte innlegg

Hepp hepp!

Var å henta meg en '83 Golf Rabbit GTi.

Når jeg skrur på tenninga nå så fyrer motoren opp, men havner rett opp på ganske høyt turtall. hvis jeg tråkker litt på gassen så dabber den av. slipper jeg gassen, så flyr turtallet opp igjen..

selgeren sa at kaldstartsdysa var i uorden, og at tenninga var litt feiljustert. Men jeg kjørte fra Rogaland til Vestfold i går, og da var dette ikke noe problem. bare nøkket litt når jeg kjørte pga tenninga.

Noen som vet hva dette er? jeg er ikke ekspert på området ennå, men synes kanskje det virker som noe vakum feil eller noe. kan det stemme? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har peil? jeg aner ikke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er i hvert fall greit å sjekke om vakuumslangen er der. Går fra fordeleren og inn på baksiden av spjeldhuset, hvis det er originalt vel og merke.

Du kan starte bilen og prøve og suge i denne slangen, hvis jeg ikke husker helt feil så skal turtallet øke litt når du gjør det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.