#1 Skrevet Mai 23, 2013 (endret) Da har jeg bestemt meg for å selge golfen pga andre prioriteringer Golfen er en 1983 modell Rabbit GTI som er resturert. Prosjekt-tråd her: http://forum.vacn.no/showthread.php?168908-83-Golf-GTI-Rabbit-Prosjekt-Flash-Röt!-EU-Godkjent!!/page12 Litt info: Nylakkert for 3 år siden i fargen Flashrot. Nesten ikke brukt etter dette KM Stand 262.000 Motor nyoverhalt, og alt av slitedeler er byttet Nye bremser fremme og bak Nye foringer fremme og bak Ny clutch og girkasseolje Nytt TA-Technix justerbart senkesett Interiør, speil og dørdrekk fra GTI EU-Godkjent til november 2013 Veteran i år så rimelig forsikring og årsavgift +++++ Er for mye og skrive så ka kontakt hvis du er interessert Bilen sviver og er veldig morro og kjøre, men noe småplukk er det. Det medfølger BBS RM 15" felger med dekk. BBS RM012 15x6.5" ET33 Ta kontakt på PM, E-post: eirwave@gmail.com eller tlf 91658177 Prisen setter jeg til 60.000 med felgene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2013 SOLGT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...