#1 Skrevet Mai 23, 2013 Hei folkens! Har kjøpt meg en A6 08 4F og er veldig fornøyd med bilen, men siste mnd i det jeg starter bilen så kommer det veldig mye ulyder og risting i motorrommet når jeg starter bilen... det skjer kun når motoren er varm...når den er kald så starter den feilfritt.. har også lagt merke til at kjøle viftene starter med en gang jeg starter bilen... unasett om motoren er kald? er det normalt på disse bilene og kan det ha noe sammenheng med den ristingen?? har noen tips på hva som kan være galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2013 Følger denne.. Vår Passat '06 har liknende problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2013 Kjøleviftene går vel pga AC. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2013 Min rister og bråker på tomgang og ved lavt turtall og pådrag, og grunnen er at den går bare på 4 av 5 sylindere. Tenningsfeil ved varm motor kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2013 Vil henvise til tråden audi a6 2,5 tdi r5 motor rister på tomgang når varm, der de har funnet løsningen på problemet (i det tilfellet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2013 Har hatt bilen hos Audi her i Arendal....Sving hjulet er gått i stykker det må byttes....Kjølevifta er koblet med AC som Per Lindgren nevnete i kommntaren... blir godt å få fikset det ) eller takk folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2013 Akkurat - Bra du fant feilen :-) Nøyaktig, hvilke lyder, og hvor intense vibrasjoner kunne du kjenne i bilen? Nå fryktes det her i kåken at det er svinghjulet som er søppel på passaten vår også. Vi har ikke registrert noen ulyder (Vi har aldri gått ut og sjekket under oppstart), men vi har vibrasjoner som forsvinner når man begynner å kjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...