#1 Skrevet Mai 16, 2005 Brodern har anskaffet seg en 86 Golf 2. Til denne fikk han tak i noe som ble sagt skulle være org.GTI felger, BBS 7*15" og ET 13??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2005 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2005 Sikker på at det ikke var ET 30 ??? Selv om dette ser litt ut som ET 40. Felgene lå ganske langt ut mot kanten (noe som jeg syntes er pent). Dessuten får man vel ikke godkjent ET 13 (!) på en golf 2 som har ET 35 som normalt (mener jeg å huske). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2005 Står preget ET 13 på felgen. Legger med et dårlig bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2005 Ser ut som org felger til BMW E30.... golf har vel 6 el 6.5x15 BBS orginalt og ikke 7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2005 Takk Rudi.. Tanken har streifet at det kunne være BMW felger.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2005 Og golf 2 har aldri blitt levert med original felger med et13. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 16, 2005 Jeg tror no også det er BMW felger, men til E21 og ikke E30. Det er tvilsomt at det er noe som har blitt levert originalt til Golf, de BBSene som kom til Golf ser anderledes ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...