#1 Skrevet Mai 24, 2013 (endret) Hei har et sett Audi 8x17 ET40 Bolero felger som jeg kanskje lurer på å selge. De går for 2500kr slik de er nå. Det trengs litt pussing og polering på kanten. De ser helt greie ut i senter. ingen bulker eller buler. Sto på en 92 S4 for 10 år sia! litt historie bak de. Er orginale senterlokk på.Kan hentes på Elgeseter i Trondheim. Sendes ikke. Bruker å ta ocassionally turer fra Trondheim - Farstad Etter flere spørsmål om frakte med posten så er jeg ikke helt keen på tanken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2013 Ligger i Trondheim til 26 Juli. Disse kan hentes for 2000 for de som vil hente de sentralt i Trondheim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2013 Jeg tar de og henter dem i Trondheim. Sender deg Pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2013 Lagt av for Geir. tråden Stenges når felgene er hentet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 21, 2013 solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...