#1 Skrevet Mai 24, 2013 (endret) Hei! Setter sammen en 76`mod Golf LS mk1 og trenger deler. Håper noen her inne har noe liggende eller vet om noen jeg kan kontakte. Lista under skal mer eller mindre være komplett over det jeg trenger. Innkjøpsliste Golf 1 LS: Instrument med de 2 runde "viserne" Taktrekk Gulvteppe Isolasjon gulv Lysskygge lykter krom Steinsprut beskytter inkl klips (hjulbuer bak) Speil begge sider Tanklokk Dørhåndtak x2 Lyktering alu par Dørpakning x2 Indre dørpakning x2 Baklukepakning Bakrutepakning Frontrutepakning Siderutepakning H.S. Siderutepakning V.S. Pakning baklys x2 Klips sidelister x15 Klips kanallister x8 Klips emblemer x6 Kromfanger sett Koffertromsmatte BBS RM 15" 4x100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2013 Jeg har en del av de tingene tror jeg, pluss en god del annet. Jeg skal ta en titt imorgen og se litt. Alt er i Moss og kan hentes evnt sendes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2013 Jeg har en del av de tingene tror jeg, pluss en god del annet. Jeg skal ta en titt imorgen og se litt. Alt er i Moss og kan hentes evnt sendes Herlig! Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2013 [ATTACH=CONFIG]197780[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]197781[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]197782[/ATTACH] Hei! Setter sammen en 76`mod Golf S mk1 og trenger deler. Håper noen her inne har noe liggende eller vet om noen jeg kan kontakte. Lista under skal mer eller mindre være komplett over det jeg trenger. Innkjøpsliste Golf 1 S: Instrument med de 2 runde "viserne" Taktrekk Gulvteppe Isolasjon gulv Lysskygge lykter krom Steinsprut beskytter inkl klips (hjulbuer bak) Speil begge sider Tanklokk Dørhåndtak x2 Lyktering alu par Dørpakning x2 Indre dørpakning x2 Baklukepakning Bakrutepakning Frontrutepakning Siderutepakning H.S. Siderutepakning V.S. Pakning baklys x2 Klips sidelister x15 Klips kanallister x8 Klips emblemer x6 Kromfanger sett Koffertromsmatte BBS RM 15" 4x100 Jeg har følgende: Gulvteppe: må vaskes Steinsprukbeskyttelse: må vaskes Dør pakninger: fra delebil Gi bud hvos det er av interesse. Går billig Pluss MASSE annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2013 Jeg har følgende:Gulvteppe: må vaskes Steinsprukbeskyttelse: må vaskes Dør pakninger: fra delebil Gi bud hvos det er av interesse. Går billig Pluss MASSE annet. Selvfølgelig av interesse. Svart teppe ? Helt uten hull ? Hva annet har du ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2013 Jeg har et par tråder som jeg har lagt ut. Det er snakk om en delebil som var ganske hel. Noe er solgt, men det er MASSE igjen, utenom det som er listet opp. Se på disse trådene: http://forum.vacn.no/showthread.php?255190-Golf-mk1-interi%F8r http://forum.vacn.no/showthread.php?255741-Golf-mk1-deler-hel-bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2013 Jeg har et par tråder som jeg har lagt ut.Det er snakk om en delebil som var ganske hel. Noe er solgt, men det er MASSE igjen, utenom det som er listet opp. Se på disse trådene: http://forum.vacn.no/showthread.php?255190-Golf-mk1-interi%F8r http://forum.vacn.no/showthread.php?255741-Golf-mk1-deler-hel-bil Ok, setene blir for "nye" for min bil.. Sender deg en PM hvis jeg ikke får tak i noe fra 76'. Tilstand på dørpakningene, teppet og steinsprutbeskyttelsen? Bilder? Mail: Lars.gunnar.h.martinsen@albjerk.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2013 Jeg skal prøve å få tatt bilder imorgen og sende på mail 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2013 Hei Lars, Da er bilder sendt på mail :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 4, 2013 Hei Lars,Da er bilder sendt på mail :-) Takker, skal kikke på det når jeg får tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...