Hjelp meg å redde Brumle!

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skulle ønske jeg fant dette forumet når jeg fikk bilen :/ Nå er det blitt Kia Cee'd med lang garanti og sånt... Men nå håper jeg dere kan hjelpe meg å redde gamlebilen til ny eier eller som "organdonor" :)

 

Ta en titt på

http://forum.vacn.no/showthread.php?256954-1995-AUDI-A6-2-6-automat-rundt-10-000-inkl-omregistrering-og-%E5rsavgift-Bergen

 

Noen som vet om interesserte? Så det var en som hugget en 1997-modell. Noe for denne personen kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilder postet på hovedtråden! Takk for interesse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei snakket med han som hugger bil han er ikke interrsert og har ikke plass til flere deler i sin garasje han hugget bare s6 pga kun for å få delene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi beskjed visst skal hugge denne eller selge den i deler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge jeg får bilen til Askøy etterpå kan det meste tas ut for en rimelig penge, vel å merke om du gjør det selv! Har en mulig interessent for kjøp, men send meg en privat melding med kontaktinfo så gir jeg beskjed om deler kan hentes ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.