#1 Skrevet Mai 24, 2013 Hei! Skulle ønske jeg fant dette forumet når jeg fikk bilen Nå er det blitt Kia Cee'd med lang garanti og sånt... Men nå håper jeg dere kan hjelpe meg å redde gamlebilen til ny eier eller som "organdonor" Ta en titt på http://forum.vacn.no/showthread.php?256954-1995-AUDI-A6-2-6-automat-rundt-10-000-inkl-omregistrering-og-%E5rsavgift-Bergen Noen som vet om interesserte? Så det var en som hugget en 1997-modell. Noe for denne personen kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2013 bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2013 Da er bilder postet på hovedtråden! Takk for interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2013 hei snakket med han som hugger bil han er ikke interrsert og har ikke plass til flere deler i sin garasje han hugget bare s6 pga kun for å få delene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2013 Tusen takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2013 Gi beskjed visst skal hugge denne eller selge den i deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2013 Så lenge jeg får bilen til Askøy etterpå kan det meste tas ut for en rimelig penge, vel å merke om du gjør det selv! Har en mulig interessent for kjøp, men send meg en privat melding med kontaktinfo så gir jeg beskjed om deler kan hentes ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...