#1 Skrevet Mai 24, 2013 (endret) Har ett sett slitne PD1 tredelte RH felger som jeg skal kvitte meg med. Jeg tror de er helt orginale, og at de kom med sort senter fra fabrikk (Kan ikke garantere dette) Som man ser av bildene er det en del arbeid på felgene.. ene ytterringen har to bulker, og alle innerringer er noe urunde... Tror dog de rettes greit av folk som har utstyr til slikt. Legger ved bilder av alle sammen. Selges høystbydende over 5000.- Dette er dyre kvalitetsfelger !! Jan Brede Er offshore, så ta kontakt på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2013 Siste felgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2013 5x112 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2015 på tide å bli kvitt disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2015 Heisann, har du disse enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2015 Blir hentet i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2015 SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...