#1 Skrevet Mai 25, 2013 Tenkte å gi meg i kast med å skifte bremser foran på Passaten i løpet av helga Har sett på den guiden her, som virket veldig kurrant: https://docs.google.com/file/d/0B_AuHkK1tIRMZWZiYzZiYmQtNzUxYS00MWU3LWEyYjQtZjRiZDNjODQ4YTAx/edit?hl=en&pli=1 Så kommer tusenkronersspørsmålet: Er det ikke glidebolter foran på B5en? Har lagt merke til at indre kloss er endel mer slitt enn den ytre, så tenkte at dette måtte smøres opp skikkelig når jeg var igang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2013 Joda det er det. Om du ser på bildet 3 på side 3/4 så ser du umbraco glideboltene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2013 Ok, takk! De så bare annerledes ut enn på andre biler jeg har skiftet bremser på Skal disse smøres opp på samme måte som de bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2013 Nja, jeg har nå vertfall pleid å pusse dem litt med stålbørste om det er mye rust på de, også smøre et tynt lag med varmebestandig fett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2013 Ok, takk skal du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...