#1 Skrevet Mai 25, 2013 (endret) Inviterer til en liten sammenkomst den 8/6. Alle som har lyst til å ta turen er Blir da på verandaen i høyåsvegen 17.(Skien) Vi har et lite værforbehold men satser på godt vær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2013 Yeah!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2013 God stemning !! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2013 Alle er velkomne. Om du bare vil , grille eller bare innom for å hilse på plass til en del biler her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2013 Blir bra med :venner: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2013 Er det i Skien eller Porsgrunn? Ser den adressa finnes i begge kommunene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2013 Skien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2013 yes putta d i 1 posten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 27, 2013 Hørtes ik feil ut detta, fasiliteter som boblebad,svømmebasseng, stamp noe alla dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 27, 2013 Sjekk denna da: http://www.1881.no/Kart/?p={59.2031936646|9.57424449921|H%C3%B8y%C3%A5svegen+17|Skien}# 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 27, 2013 Hørtes ik feil ut detta, fasiliteter som boblebad,svømmebasseng, stamp noe alla dette? tenkte denna hadde passet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 3, 2013 Ser veldig bra ut med tanke på været så håper en del tar turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 3, 2013 Om jeg er på hytta kan det nok hende jeg tar turen om det tillates 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 3, 2013 bare hyggelig du har hytte hen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 3, 2013 Sandefjord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 3, 2013 bare en liten times tur da ta med grillmat og godt humør ikke noe å lure på en gang hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 3, 2013 Takker Skal litt opp og ned dit denne uka, så må bare se om det klaffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 3, 2013 gode greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 3, 2013 Får se om jeg svipper innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 3, 2013 Får se om jeg svipper innom Med øl da vel ? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 3, 2013 Får se om jeg svipper innom Lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 3, 2013 Skal kjøre endel folk på lørdag, så er litt usikker på ølen.. men får se nærmere helga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 3, 2013 Er vel første runden i NM Drifting på lørdag og, på GMS tror jeg. Så er vel litt bilfolk i byen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 3, 2013 Ja, det stemmer.. Alt for mye som skjer på en dag. Kommer du med golfen Per ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 3, 2013 drifting på dagen og øl på kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...