#51 Skrevet Juni 9, 2013 Var Aamot, Backe, Strand, Bentsen og meg. Mr. Rui var innom en liten stund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 9, 2013 Burde egentlig vært bedre oppmøte mtp været og sånn...var jo mange hos Stian i vinter. Prøve å få til noe igjen på sein sommeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 9, 2013 Jepp, det må vi prøve på :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 9, 2013 Fruen hadde sin første tur på byen på 1 år(gravid + fødsel) så jeg satt hjemme med 2 kids.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 9, 2013 Umulig å finne en dag som passer for alle. Må bare sette en dag, så kommer de som kan Neste gang kommer det forhåpentligvis fler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 10, 2013 Riktig innstilling Even! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 10, 2013 Jeg hadde egentlig tenkt og komme... men så har jeg gullfisk hjerne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...