#26 Skrevet Juni 3, 2013 Ja jeg har planer om å lufte den nedom en tur på kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 3, 2013 Good Per :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 3, 2013 Ta igjen natt1mai fraværet Blir hyggelig å hilse på folket om det blir slik at jeg kommer nedover, sjansen er nå stor ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 3, 2013 Meldt bra vær iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 7, 2013 Da nærmer d seg med stormskritt 18-20 og sol meldt i morra. Tenkte å høre litt om hvor mange som kom å som skulle grille. Hvis d blir veldig mange som skal grille så må jeg låne meg en ekstra grill Hjemme fra kl 1600 så bare å dette inn når d passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 7, 2013 Jeg har planer samt en nyfødt i heimen, men om jeg klarer å skvisa inn litt ego tid så tar jeg turen... Flott initiativ!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 7, 2013 Grattis med en ekstra i familien bare å komme selv om d bare blir en liten tur drekking eller grilling er ikke et must for å møte opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 7, 2013 Meget bra initiativ! Skulle gjerne tatt turen men passer dårlig:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 7, 2013 Mulig jeg kommer en tur du får hente meg Magnus.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 7, 2013 Når og hvor Tony? Ta med guitaren da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 7, 2013 Når og hvor Tony? Ta med guitaren da! Kan du plukke meg opp på veien å da ?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 8, 2013 Kan vel det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 8, 2013 Kan vel det? Det hadde vært veldig bra :-) Takker ! Sender deg nr på face. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 8, 2013 Sola skinner er folk klare?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 9, 2013 Formen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 9, 2013 Fin hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 9, 2013 Bare bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 9, 2013 Fin hehe Sier du det? Bare bra Er vel værre med de andre surrehuene:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 9, 2013 Hør på festbremsene da!! Formen er på topp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 9, 2013 Formen er på topp :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 9, 2013 formen er stigende vil jeg si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 9, 2013 Takk for laget ihvertfall, trivelig som bare det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 9, 2013 Var det, håper på bedre oppmøte neste gang :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 9, 2013 Satse på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 9, 2013 Hvor mange møtte? Jeg prøvde for 3 år siden å samle til grilling her hos meg, og den gangen var det bare Meg,Moen,Olsen og Mr Edland som tok turen;) Om det var fler enn det så snakker vi fremgang;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...