Audi S3 2001, Feilmelding bremselys

Anbefalte innlegg

Bilen gir feilmelding på bremselys. Begge bremselys i baklykter funker som de skal, har montert nye pærer for sikkerhets skyld.

Sikringer er sjekket. Eneste jeg kommer på som jeg ikke har tatt med i vurderingen er at to av punktene i bremselyset som ligger øverst i bakrute er borte. Noen som har vært borti dette? Om ikke så vurderer jeg å demontere interiør, demontere bakluke osv for å sjekke ledningsnett.

Noen som har tips til hva mere jeg kan sjekke? Setter stor pris på hjelp. Bilen er mest sansynlig solgt, og jeg vil at dette skal være i orden før salg. Forresten ikke sikkert at vedkommende vil ha bilen med denne feilen : rolleyes

På forhånd, takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjekket bremselysbryteren? Står på pedalen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier du det du.. :) Skal sjekke det opp i mårra! Takk for tips!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bremselysbryter gir også utslag på ESP-lyset. Koster under 200 kroner på mekonomen, fem minutter å bytte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ESP knapp funker som den skal, og lyset i displayet viser korrekt. Skjønner ikke helt hva dette kan være. Veldig merkelig feil, når alt virker tilsynelatende i orden. Lurer på at det må være de to LED punktene i bremselyset oppe på bakluka som lager krøll. (?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du tatt VAGcom test for å se hvor feilen ligger da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke med VAGcom nei, BOSCH ett eller annet feilsøke greier på verkstedet. Ikke jeg som har gjort det, men det kom ikke opp noe feilkoder ifm dette. Vil VAGcom kunne finne feil som ikke den finner? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.