#1 Skrevet Mai 25, 2013 Har fått montert det meste men når jeg skal begynne med å koble ting sammen stopper det opp. Alle velger er montert og ledninger er trukket. Trenger bare litt hjelp ang kobling av strøm, releer osv. Legger ved noe bilder av ting jeg lurer på hvor skal osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2013 Hvor skal de forskjellige strøm ledningene og releer? Har 2 releer, aldri gjort noe lignende før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2013 Se på elskjemaet som fulgte med (det skal hvertfall følge med), står ganske kurant forklart der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2013 Ja, har sett litt på det å har begynt å skjønne litt mere nå etter at jeg leste igjennom noen flere instruksjoner på websiden til bagriders. Men, finner ikke noe på de dump muffler'ene. Hvor/hvordan skal de monteres. Den som er helt til høyre på dette bilde. (Svart) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2013 Hvilken høyre mener du.? Høyre-høyre eller høyre-venstre.? Ser en sort ting der, men er ikke den til høyre-venstre.? Eller er det den digre greia vi ser bare litt av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2013 Haha, mente venstre. Vet ikke hvorfor jeg skrev høyre. Mente den svarte lyddemperen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2013 Fant ut det med lyddemperen, men hvor skal gaugen? Har 2 stk, hvor er beste plassering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 27, 2013 Nå er ting oppe å går, men kompressorene stopper ikke å gå. Eller har latt de gå i 5-6 min og da er trykket på over 150psi. Når stopper de egentlig? Hvor burde jeg koble "Ignition" ledningen? Hvor er det enklest å få styrestrømmen fra på en b6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 27, 2013 Nå er ting oppe å går, men kompressorene stopper ikke å gå. Eller har latt de gå i 5-6 min og da er trykket på over 150psi. Når stopper de egentlig? Hvor burde jeg koble "Ignition" ledningen? Hvor er det enklest å få styrestrømmen fra på en b6? Trykkbryteren eg har er 110 til 146 psi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 27, 2013 Det kan hende den går opp til 200 psi, får bare starte den å se om den stopper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 27, 2013 Det vil jo stå på trykkbryteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 27, 2013 Jeg tappet meg inn på sikringen til bensinpumpa, så kompressoren starter ikke før motoren går. Relativt enkelt å lirke kabelen under midtkonsollen og under teppet til baksetet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 27, 2013 Jeg har en ledning som heter Headlight, hvor importert er den og hva gjør den? Må den dras frem til frontlyktene eller kan jeg koble den inn et annet sted? Ang bensinpumpa, selve pumpa er under baksetet men du tok strøm fra sikringen som er plassert forran på førersiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 27, 2013 Jeg har en ledning som heter Headlight, hvor importert er den og hva gjør den? Må den dras frem til frontlyktene eller kan jeg koble den inn et annet sted? Ang bensinpumpa, selve pumpa er under baksetet men du tok strøm fra sikringen som er plassert forran på førersiden. Hentet styrestrøm fra sikringsboksen i dashbordet ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 27, 2013 Supert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 27, 2013 Hadde noen hatt mulighet til å si hvilke kabler som skal hvor på releet? Og den HEADLIGHT kabelen, trenger den og kobles på frontlyktene eller hva er den til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 27, 2013 Headlight kabelen trenger du ikke å koble. Den er bare for lysstyrken på fjernkontrollen hvis jeg ikke husker feil. et rele skal kobles slik 87- ut til forbruker 86- jording 85- styresignal 30- 12v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 27, 2013 Da har jeg koblet riktig, hmm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 27, 2013 Da funker alt, men må skaffe meg et nytt rele. Det ene strøk med i koblingen, noen som vet hvor det er å få tak i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 27, 2013 Er vell et vanlig rele som omtrent alle bilbutikker har. Blir vell kalt for lysrele eller no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...