#1 Skrevet Mai 25, 2013 Som topic sier så ønsker jeg å kjøpe Vega serien fra Cerwin Vega. Dette er serien med v-flex oppheng, og er fra slutten av 90 tallet. Har 1 stk 154 fra før, så vil helst ha 1 likedan til. Jeg samler litt på old school, så kan gjerne betale litt mer enn markedspris hvis jeg tilstanden sier tilsier det. Samme gjelder eldre Phoenix Gold forsterkere, aller helst ZPA serien, og Stroker Classic serien av Cerwin Vega. Venligst ta kontakt pr PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2013 Produktene ser slike ut for den som er usikker: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2013 Skyter bare inn litt ot her jeg (si ifra, så skal jeg fjerne det). Den xx4 serien til cerwin er "morsom". Har 2 stk Vega 84 elementer som jeg slengte i sammen en kasse til. Fytterakkeren som de 2 små elementa spiller! Har tatt vare på noen gamle greier jeg også, kjekt å ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2013 Du selger ikke strokeren?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...