#1 Skrevet Mai 26, 2013 (endret) Hei Trenger noen tips...fort!!!!....Driver å monterer justerbart på min Audi A4 B8 quattro Det jeg sliter med er å få løsnet det øvre demper feste fra bilen.... er det noe mer som holder dette feste en de 3 skruene i motor rommet?? Hele festet sitter bom fast...... Noen som kan svare på dette..??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2013 Veldig i tvil nå siden det er lenge siden jeg skrudde B8, men er det ikke fire bolter på toppen? Har du løsnet den som er under plast dekslet over vannkassen? Edit: Nei det er bare tre ja http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/coilovers.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2013 HeiTrenger noen tips...fort!!!!....Driver å monterer justerbart på min Audi A4 B8 quattro Det jeg sliter med er å få løsnet det øvre demper feste fra bilen.... er det noe mer som holder dette feste en de 3 skruene i motor rommet?? Hele festet sitter bom fast...... Noen som kan svare på dette..??? Det sitter en styretapp som skal sentrere øvre del av demperen når du trer demperen oppunder tårnet og har opplevd at det har satt seg dønn fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2013 sitter vel en låsering og på den styretappen, men skal ikke sitte dønn fordet, skal kunne rugge litt på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2013 He..he..fant ut av det.... det var en skrue i kassen foran ruta, under en haug med ledninger....4 totalt... Nå er det ferdig på bilen.. Takk for raske tilbakemeldinger.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...