Senking av Audi A4 B8, trenger hjelp raskt...

Anbefalte innlegg

Hei

Trenger noen tips...fort!!!!....Driver å monterer justerbart på min Audi A4 B8 quattro

Det jeg sliter med er å få løsnet det øvre demper feste fra bilen.... er det noe mer som holder dette feste en de 3 skruene i motor rommet??

Hele festet sitter bom fast......

Noen som kan svare på dette..???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Trenger noen tips...fort!!!!....Driver å monterer justerbart på min Audi A4 B8 quattro

Det jeg sliter med er å få løsnet det øvre demper feste fra bilen.... er det noe mer som holder dette feste en de 3 skruene i motor rommet??

Hele festet sitter bom fast......

Noen som kan svare på dette..???

Det sitter en styretapp som skal sentrere øvre del av demperen når du trer demperen oppunder tårnet og har opplevd at det har satt seg dønn fast.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter vel en låsering og på den styretappen, men skal ikke sitte dønn fordet, skal kunne rugge litt på den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He..he..fant ut av det.... det var en skrue i kassen foran ruta, under en haug med ledninger....4 totalt...

Nå er det ferdig på bilen..: rock :

Takk for raske tilbakemeldinger....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.