er dette jalla dekk ?? fullway tyres

Anbefalte innlegg

hei. lurer veldig på om noen har noen erfaringer med disse jalla dekkene ?

 

interdekk.no har de for 766 kr dekket.

 

Teknisk info:Art.no: 223180

Merke: FULLWAY TYRES

Beskrivelse: 235/35 ZR19 HP108 XL

LI/SI: 92W

Drivstoff effektivitet: C

Våtgrep: E

Støyutvikling: 72

Støynivå: 2

 

 

 

https://www.interdekk.no/categories/upclose_tire.php?sysnr=223180

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge de 2 der er alvorlig dårlige dekk. Om det er det eneste du har penger til akkurat nå så ville jeg heller ha kjøpt noen brukte kvalitetsdekk.

2 hakk opp i pris så har du dekk som er ok. Men det der er rett og slett drit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker imella 700-1300 kr dekket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste en test på fullway dekk for noen år siden :

 

 

 

Hårreisende dekk opplevelse

 

Fullrun HP 199 (235/40 R18 W ) testet av motor :

" Brede og lave dekk som får bilen til å se tøff ut er vanligvis dyre. Fullrun er et meget billig alternativ fra Kina , men oppfører seg deretter. Kjørekomforten er dårlig , støyen høy og grepet på våt vei på linje med et slitt , piggfritt vinterdekk. Dekket skal være bygget for 270 km/t, men våre testere var redde allerede ved 100 km/t.Annbefales ikke."

 

Konklusjon: Du får det du betaler for;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale Vredestein Ultrac Sessanta. Har kjørt 100 mil i vått og tørt. Glimrende dekk, lite støy, godt grep og lite sporing. Ligger på 1443,- inkl. Frakt på dekkonline.com.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1700 kr pr dekk i 245/35/19:/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1700 kr pr dekk i 245/35/19:/

 

Ahh...beklager, jeg så på 235 :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også trygt anbefale Kumho. Greie, stillegående dekk til en overkommelig pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Kuhmo. Greit dekk, men syntes de bråker noe voldsomt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm får se om det muligens blir federal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er godt fornøyd med mine Toyo proxes t1r :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har Kuhmo på firmabilen i 225/50-17 og de bråker noe helt utrolig.visst du skal ha billig dekk. sjekk ut Achilles ATR Sport fra dekkonline. disse har jeg kjørt med både i 18,19 og 20 og de er faktisk utrolig gode for å være så billig.det er fortsatt ikke premium dekk men det fungerer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei. noen som har noen formeninger ang 92 i lasteindeks?? blir jo gal av og ikke finne 225 eller 235 dekk med så høy lasteindeks..... noen som vet av hvor man får tak i slike profiler ? vil gjerne ha dekk strekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har Kuhmo på firmabilen i 225/50-17 og de bråker noe helt utrolig.visst du skal ha billig dekk. sjekk ut Achilles ATR Sport fra dekkonline. disse har jeg kjørt med både i 18,19 og 20 og de er faktisk utrolig gode for å være så billig.det er fortsatt ikke premium dekk men det fungerer.

 

Det kan ikke være KU39 eller KU31 iallefall :) har prøvd begge deler og Achilles var direkte farlige i forhold. Støynivået var omtrent likt. Er en vesentlig prisforskjell på de, men ville heller lagt i litt mer og hoppet over Achilles.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.