Hjelp!!! fort.. Ta ut glasset på instrumenter

Anbefalte innlegg

Noen som hver hvordan jeg skal få ut glasset på instrumentene uten å sprekke det på en 92 s4/c4???

 

Har instrumentene ute nå....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen form for klips eller noe på baksiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle du ødelegge det, så har jeg liggende et instrument panel til s4/c4. uten speedometer, ellers komplett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var glasset av, sprekkt på flere steder : mad :

 

Faenskapen er jo limt fast, noen som vet om dette er noe man får kjøpt nytt? og hva det koster?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var glasset av, sprekkt på flere steder : mad :

 

Faenskapen er jo limt fast, noen som vet om dette er noe man får kjøpt nytt? og hva det koster?

 

sikkert nesten like dyrt som å handla brukt på nbs eventuelt...det variere jo så veldig med alt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har satt på chrom ringer rundt instrumenter, så jeg må nesten ha nytt glass til å sette på her, tviler på om det går an å ta ut glasset uten å ødlegge det hvis man får tak i brukt også : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har satt på chrom ringer rundt instrumenter, så jeg må nesten ha nytt glass til å sette på her, tviler på om det går an å ta ut glasset uten å ødlegge det hvis man får tak i brukt også : mad :

 

ja skjønner...ring rundt så finner du sikkert noe vettu....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nypris for selve plasthuset med "glass" er vel ca. 2000,- om jeg ikke husker helt feil. Får ikke kjøpt "glasset" løst, bare sammen med resten av huset uten elektronikk og målere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nypris for selve plasthuset med "glass" er vel ca. 2000,- om jeg ikke husker helt feil. Får ikke kjøpt "glasset" løst, bare sammen med resten av huset uten elektronikk og målere.

å fydda...Trodde ikke det var så ille men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være enklere å skru instrumentene utav huset, enn å løsne glasset?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være enklere å skru instrumentene utav huset, enn å løsne glasset?

 

Er veldig enkelt å skru ut instrumentene, det gikk veldig greit. Men for å få satt på chrom ringene må du uansett ta ut glasset for å få de på plass... Glasset og instrument huset er en del og instrumentene blir bare trykkt mot instrumenthuset....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nypris for selve plasthuset med "glass" er vel ca. 2000,- om jeg ikke husker helt feil. Får ikke kjøpt "glasset" løst, bare sammen med resten av huset uten elektronikk og målere.

 

Hvis du kjøper plast hus med glass, så er vel glasset limt fast allerede?? da er jeg like langt igjen hvis jeg skal ha på chrom ringene :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da er du like langt.. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig enkelt å skru ut instrumentene, det gikk veldig greit. Men for å få satt på chrom ringene må du uansett ta ut glasset for å få de på plass... Glasset og instrument huset er en del og instrumentene blir bare trykkt mot instrumenthuset....

 

Du kan ikke ta av glasset på instrumentene,når du skal montere slike chrome ringer (har gjort det på alle bilene mine) så løsner du skruene på baksiden å tar du hele instrumentpanelet ut.så tar du ringene inn andre veien,gjennom hullene som klokkene vises i (turteller,speedo osv).Når du kommer så langt vil du komme til et til problem,ringene er litt større en hullene.Da må du presse de litt sammen,rett og slett press de inn i hulene,de er jo ganske elastisk!Glasset skal ikke være mulig å ta av på disse instrumentene.Men gjort er gjort ;) bare et tips til andre som skal montere på sine biler.Legger ved et bildet etter jeg monterte de i min gamle audi 90 2.3 20v quattro.

 

 

Bilde077fff.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

samme gjorde jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme har jeg gjort på min S4/C4 , gikk som en lek. Tror nok du burde forhørt deg litt før du satte i gang ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig enkelt å skru ut instrumentene, det gikk veldig greit. Men for å få satt på chrom ringene må du uansett ta ut glasset for å få de på plass... Glasset og instrument huset er en del og instrumentene blir bare trykkt mot instrumenthuset....

Hvorfor må du det? Instrumentene kan jo demonteres ned i minste bit..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.