Anbefalte innlegg

Har senkent golfen min nå med KW justerbart senkesett, jeg har senket den nesten så mye som muligt men da sliter jeg med at stabstage filer borti drivakslingen spesielt mye på høyre side..

noen tips om hvordan jeg løser dette probleme?

Noen bilder av hvordan det ser ut :)

20130523_195857.jpg

20130523_195901.jpg

20130523_195912.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stag fra r32

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey :) da er det vell berre å investere i det :P kåsta vell sjorta siden det er R32 :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes alternative løsninger også. Du er ikke den første som har senket en Golf 4. Prøv å søke i forumet, kan hende du finner gode tips.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes alternative løsninger også. Du er ikke den første som har senket en Golf 4. Prøv å søke i forumet, kan hende du finner gode tips.

Har søkt litt, men kommer egentlig fram til at folk hiver på R32 stag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heiv opp bilen for å se litt på detta stabstage i dag, og fant egentligt ut at det er mye arbeid å skifte dette...

Stemmer det?

Med mindre du kan dele dette stabstage en plass?? men går ut i fra at det ikke går an.

Noen så vet hvor mye arbeid dette er? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da eg sku gjøre denne jobben leste eg opp og ned på forum. Det ble sagt at det enkleste var å kappe det orginale og lure inn R32 staget(det klarer du vist) men eg solgte mitt.

Kostet for en del år siden rundt 12-1300 kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja har funnet ut at det ligger på 1200kr :)

Men sånn så eg ser på det så er det egentlig umuligt å dra et helt stabstag igjennom? :/

Men viss noen er brennsikker på at dette skal gå an så er det jo berre å sette igang : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg gjorde dette så løsnet vi traversen i bakkant og da fikk vi ut det gamle og inn det nye uten å kappe noe. Litt knoting er det, men går helt fint. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg gjorde dette så løsnet vi traversen i bakkant og da fikk vi ut det gamle og inn det nye uten å kappe noe. Litt knoting er det, men går helt fint. :)

Ja va det jeg og såg, at jeg kansje måtte ta ned hele traversen, men viss det går uten å ta den helt ned så er d jo fint :)

Var det en golf 4 du gjor dette på?

Takk for svar : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke ta ned ele, bare i bakkant. :) ja, gjorde det på gamle bilen av kjærringa som var en golf4 1.6. Same shit på alle fwd. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.