#1 Skrevet Mai 27, 2013 (endret) Var uheldig og fikk bilen min kondemnert da en bilist ikke overholdt vikeplikten. Har derfor mange deler som kan selges! Motor: Fungerer utmerket, gått 249 000 men bærer på ingen måte preg av dette. på 215 000km ble reg.reim, toppakning, coiler, luftmengdemåler byttet. Hjernen er chippet, og motor med turbo lader 0,9 bar. Selges komplett med girkasse eventuelt hver for seg. Motor trenger kanskje ny bunnpannepakning, men dette er svært enkelt når motoren er tatt ut og koster omtrent ingenting. Setter prisen til 7 000,- for komplett motor med girkasse og turbo! Interiør: Har hele lister, og helt dashbord. Klimapanel som virker utmerket (ofte disse mangler lys i enten "viftedelen" eller "tempdelen", hos meg lyser og virker alt som det skal). Står sportsstoler i bilen, men er hull i førersetet. Har et sølv panser liggende fra før av. BBS LM Replica felger, 5x112. Med helt nye Kumho dekk. 8X18 felger, med 215/35-R18 Kumho Ecsta le sport dekk. Gått ca 200km. disse ligger til salgs på finn.no for 7 000,- Helt nytt coilovers (gått 200km siden nytt). Tuningart med D2 topplagre. 1 500,- Masse nye forstillingsdeler. Bare ta kontakt om det er noe du trenger, så skal jeg se om jeg har det! Kan også kontaktes på telefon, 93 09 42 33 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2013 prisen på felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2013 De ligger på finn til 7000,- http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=41863490&searchQuery=bbs+lm+replica 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2013 Mandagsbump! Kom med bud, alt skal bort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2013 Har du motor fortsatt? Eventuelt pris på den uten motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 19, 2013 Solgt hele bilen. Tråden kan stenges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...