#1 Skrevet Mai 16, 2005 ER det noen som vet om det er mulig å få tak i chrom speil til Golf II?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2005 finner vel noen chrom speil på ebay, spørs hvilken type du skal ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2005 Var mest intr. i org. tror ikke M3 etc. vil passe på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2005 Er ikke det Golf I speil da, står lenger bak dei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2005 Tror det er Golf 1 speil ja, er såvidt jeg vet aldri levert org krom speil til Golf 2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2005 Tror det er Golf 1 speil ja, er såvidt jeg vet aldri levert org krom speil til Golf 2. Trenger ikke være org. kan og bruke kapper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 17, 2005 Hva med slike jeg har ? Du kan få prøve dem en dag ? Har fri 2 uker nå så gi beskjed du så svinger jeg innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 18, 2005 hva med de speila her? passer golf II står det. finner de her : http://www.awesome-gti.co.uk/vw%20golfmk2/styling.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 18, 2005 De passer nok bare på de gamle dørene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 18, 2005 Hva med slike jeg har ? Du kan få prøve dem en dag ? Har fri 2 uker nå så gi beskjed du så svinger jeg innom. Greie dei og, men ser mest for meg orginale hus. Ser litt mer Racing ut de som du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 19, 2005 det finnes chromma kåper til å ha på 2'er speil. fant det på ebay.de forrige veka. skal sjå om eg finner dei igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 19, 2005 det finnes chromma kåper til å ha på 2'er speil. fant det på ebay.de forrige veka. skal sjå om eg finner dei igjen. Kjempe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 20, 2005 Kjempe eg fant eg fant. men dessa er med blinklys/parklys men slik det ser ut så kan du sikkert plukka det av. ser ut som biltema sine "lim på blinkers på speil"-lys http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=42611&item=4549527874&rd=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 20, 2005 eg fant eg fant.men dessa er med blinklys/parklys men slik det ser ut så kan du sikkert plukka det av. ser ut som biltema sine "lim på blinkers på speil"-lys http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=42611&item=4549527874&rd=1 Da var budet gitt blir litt spennende å se hvordan det set ut håper det går å ta bort lysa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 21, 2005 Da var speila mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 21, 2005 kor mykje måtte du ut med?? eg var inne på butikk sida og såg at han hadde to priser på kåpana. ett sett til ca $25 og ett sett på ca $40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 21, 2005 Tipper de til 40 er "kjøp nå", mens de til 20 er auksjoner? Da må du nok forvente at prisen går noe opp. Tore sine gikk for 38 dollar, noe du ser om du klikker deg inn på linken. Denne ebay-selgeren er å anbefale btw! Hyggelig kar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 21, 2005 Svarer seg å se gjennom alle trådene før du gir bud Såg ikke den andre før etter på Putt putt 38 $ er jo ikke alverden + frakt tot. 328 .- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 22, 2005 meiner eg har handla hos denne fyren før. fekk varane raskt vertfall. har nettopp bestilt sentrallås hos han no. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 4, 2005 Da var speila mont. ble ganske bra, har ikke koblet til lysa, tror jeg drøyer det, ser ikke ut som det går å de.mont. de heller. 12 dager fra Hong Kong bra det. Har ikke bilde da kamra mit er def. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...