#1 Skrevet Mai 27, 2013 Når jeg vrir om lysbryteren på Touranen lyser interiørlyset i et par sekunder, før det blir mørkt igjen. Når det har slukket kan jeg igjen vri over og det lyser i x antall sekunder.. Noen tips til hvor jeg bør begynne å feilsøke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2013 Som en typisk trønder, så besvarer jeg ett spørsmål med (minst) ett nytt spørsmål.... Lyser alle lampene som skal lyse, eller bare noen? Har du vanlige glødepærer eller LED-pærer? Hvis du har LED-pærer, så vil jeg anbefale CAN-Bus kompatible pærer. Hvis du har feil belastning, så mener jeg at comfort-unit'en vil slå av spenningen (slukke lyset) etter kun kort tid. Du kan prøve og slå av taklyset bak og sjekke hvordan ting oppfører seg foran - og vise-versa (slå av taklyset foran og sjekke hovrdan det bak oppfører seg). Har fotbrønn belysning? Originalt eller ettermontert? Glødepærer eller LED-pærer? Programmert eller "bare" tilkoplet? Tenker fortsatt på dette med feil belastning og en control-unit som "gjør jobben sin". Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2013 Da har jeg sjekket litt. - Alle taklys fungerer som de skal, om hverandre og uavhengig av hverandre. - Ikke lys i fotbrønn - Eneste lys som mangler er i bagasjerommet. Der tror jeg pæra falt ned inni dekselet i hjulbuen en gang jeg skulle bytte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2013 Nytt "funn" Interiørlyset slukker ikke om tenningen ikke er på. Altså hvis jeg bare vrir om bryteren så lyser interiørlyset konstant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...