RS6 Tyskland replika. 8,5"x19" ET45 m/215/35 EVT BYTTE

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Pga mye styr, så skal bilen settes tilbake til original stand, og selger derfor unna felger med dekk.

 

Dekkene er i perfekt stand, kjøpt forrige uke, Nankang 215/35 R19.

 

Felgene er i OK stand, har en del merker og riper og det er kast i den ene felgen bak som jeg vet om, men dette har ikke hatt noen påvirkning på kjørekomfort for min del.

 

Bilder av felger på bil

8801521259_f0b5edb89c_b.jpg

 

Pris på dette setter jeg til 5000,- :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Hvordan vil disse se ut på en Passat 3bg? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei :) må nok space ut litt for å få perfekt fitment, men tror det skal kunne skli rett på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merker du godt at det er kast når du kjører? Du sier det ikke går ut over kjørekomfort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke si at det er spesielt merkbart nå, har byttet felgen til å sitte bak, derfor er det så lite merkbart. Jeg kan ikke si at det påvirker kjørekomfort :)

 

 

Er også åpen for å bytte dersom noen har noen felger i enten 17 eller 18" med gode dekk i samme prisklasse!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har orginale a3 8p 17" felger med nesten nye dekk

 

Eller tenker du grommere felger?

 

Jeg betaler evt mellomlegg ved byttehandel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde av dem? :) hvordan dekk er det snakk om? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

17"

 

225/45

nankang NS-20

Produsert 2011

 

Er rimelige dekk, men helt kurrante. Ingen sporing, sitter helt ok på veien med grep.

 

Kjøpt ifjor, gått ca 5-6000km

 

Ingen vibrasjon

 

 

e34176bee4f0dd17098d028a1ccaebda.jpg

 

Noe småkosmetisk er det. Men generelt hele og greie felgee

 

Ved interesse kom med ett bytteforslag

d21da9035afea4983da34c92c68348a1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal si ifra om det blir aktuelt, men absolutt interessant :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang tid trenger du ?

 

trenger sommerhjul og kunne godt tenkt meg de du har for salg. Om byttehandel med mellomlegg kan være akutelt så hadde det vært glimrende.

 

Men venter ikke til langt uti juni på svar på bytte. Har noen andre aktuelle også som jeg vurderer. Men ved byttehandel slipper jeg styret med salgsannonse på hjulene mine.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også noen orginale 17" A3 8P felger jeg kunne tenkt meg og byttet med disse :) Sitter Cotinental sommerdekk på dem. 2 er litt slitte, men holder en sesong

 

Er disse:

 

47_1135208517.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang tid trenger du ?

 

trenger sommerhjul og kunne godt tenkt meg de du har for salg. Om byttehandel med mellomlegg kan være akutelt så hadde det vært glimrende.

 

Men venter ikke til langt uti juni på svar på bytte. Har noen andre aktuelle også som jeg vurderer. Men ved byttehandel slipper jeg styret med salgsannonse på hjulene mine.....

 

Alt jeg egentlig venter på er at understellet skal bli montert i morgen, og etter det så er det fritt vilt og bytte er absolutt aktuelt. Hvor mye mønster er det igjen på disse dekkene du har? :) Jeg ønsker ikke å måtte vippe ut med mye penger for nye dekk om kort tid :)

 

Hva tenker du i mellomlegg evt? Bare å sende det på PM om du vil det.

 

Jeg har også noen orginale 17" A3 8P felger jeg kunne tenkt meg og byttet med disse :) Sitter Cotinental sommerdekk på dem. 2 er litt slitte, men holder en sesong

 

Er disse:

 

47_1135208517.jpg

 

Fristende dette også! Skal se litt rundt først, da jeg helst er keen på å ha dekk som holder litt lengre enn kun en sesong, derfor jeg kjøpte nye i forrige uke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ved bilde av måling av dekk

 

Av min og max resten er imellom disse tallene9b1d51e0d5e56e4d68eab21b36311af2.jpg

 

Vil si det er mye dekk igjen her.

 

Sender deg en PM med ett forslag

9f867e85a355d89c8f1a411a08fc5faa.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20130527_142549.jpg

Int og bytte i mine 17'' med godt mønster.

225.45.17

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Disse har blitt byttet, denne tråden kan stenges :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.