Anbefalte steder for å få sotet ruter

Anbefalte innlegg

Jeg har redigert prisene. Prisene jeg fikk igår hadde en regnefeil så Riis kom med nye priser. Det er 25% rabatt på veiledende priser, men prisene varierer mye fra bil til bil avhengig av hvor mye jobb det er å ta ut rutene. Feks Touareg er billigere enn A6 selvom rutene er relativt like store. Ring de på 55591515 så får dere priser.

 

De vil ikke sote fremrutene pga det er ulovlig. Det er dog finere og jeg vet ikke hvor ofte folk blir tatt for det. Men for de som har gjort litt med motor og understell på bilen så er det kjipt å få mangellapp og full gjennomgang av bilen på kontroll.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein 80 Avant som skulle hatt soting så er interessant for meg og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi kunne fått skrevet opp en liste over hvilken biler som dere vil ha soting på så kan eg høre med Auto Optikk om nøyaktige priser ;)

Eg har kjennskap til daglig leder og kan med hånden på rattet si at de utfører en meget god jobb ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres bra ut, vil gjerne få sotet de 2 fremste rutene mine!

Så jeg slenger meg på om dette blir aktuelt,

Bil: Skoda Octavia rs,

Ruter: 2 stk framme

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er som nevnt før med på en gruppedeal, men hadde våre kjekt å fått sota frammrutene og, om ein blir tatt eller ei avhenger VELDIG på grad soting å rutene, min erfaring er at det lønner seg og ha ei mild soting javnt over alle rutene, da ser det meir "originalt" ut. Får man inkalling til full teknisk om ein blir tatt for soting? : eek :

Blei stoppa i teknisk med a4'en der alt var sota gjavnt med mild soting, dei påpeikte ingenting på bilen. Mulig eg var heldig og men er samme erfaringa ein del av kompisane mine har hadt og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle ha sotet vinduene før ferien så jeg valgte Riis Bilglass. Det ble veldig bra! I tillegg var det veldig praktisk da de også har gratis lånebiler med fri drivstoff. Anbefales :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble du fornøyd med solfilmen Petter Schrøder? :)

 

Edit: Så ikke posten din før nå :)

Bra du er fornøyd. Og veldig fin den bilen din!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.