#1 Skrevet Mai 27, 2013 Heisann: ) Her kan dere diskutere kjøring til Våler til helgen:) Jeg drar selv nedover på fredag ca kl 9-10 tiden:) Bare å henge på den som vil;) Ellers kan dere bare enige om senere kjøring her;) Jeg gleder meg veldig til denne helga værtfall! Ses på Våler!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2013 Hvis det er noen som ikke har fått ordnet overnatting har jeg et hotellrom i Elverum til overs. Thon Elverum. Fikk en meget bra pris synes jeg til 795,- per natt. Billigere enn hytte på campen det:-) Det er dobbeltrom også om man vil ha med seg noen!! Gi en lyd kjapt evt!! Er fra fredag til søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2013 Kommer fredag etter jobb en gang Når planlegger folk og reise? - - - Updated - - - Hvis det er noen som ikke har fått ordnet overnatting har jeg et hotellrom i Elverum til overs. Thon Elverum. Fikk en meget bra pris synes jeg til 795,- per natt. Billigere enn hytte på campen det:-) Det er dobbeltrom også om man vil ha med seg noen!! Gi en lyd kjapt evt!! Er fra fredag til søndag. Telt er gratis Og mye mer sosialt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2013 Jeg tror det blir avreise lørdag morgen på oss. Ørjan: blir det så du får med deg partyteltet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2013 Hvis været ikke blir for ille så tar jeg turen på lørdags morgen å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2013 Kan sikkert ta med teltet ditt ørjan;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2013 Hvis været ikke blir for ille så tar jeg turen på lørdags morgen å Bågar i år og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2013 Du kan ta det med mener du? Planen er og ha det med ja Men vet ikke om det får plass i bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 29, 2013 Ja:-) Kan ta med det. Må hentes i morra, men hvor?:-) send sms du:-)du 41249014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2013 Reiser lørdag morgen om været er bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 29, 2013 Lørdag "morgen" om ikke natta blir altfor lang til å få bilen utstillingsklar.. Henger på fra elverum.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 30, 2013 Heldiggriser :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 30, 2013 Bågar i år og? Tomt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 30, 2013 Alt klart her, drar i morgen kl930:-D:-D:-D Ses på Våler folkens!:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 30, 2013 Tomt Buuh! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 30, 2013 Hvor skal plasseringa til mjøsa være i år?;-) samme sted som i fjor?;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 30, 2013 Du er vel der så tidlig at du kan være med å påvirke det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 30, 2013 Ja, derfor spør jeg;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 30, 2013 Var jo en praktisk plass i fjor der det hvite partyteltet sto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 30, 2013 Tar dere med grillen også Ola? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 30, 2013 Da blir det der! Ja;-)Ja den og partyteltet;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 30, 2013 Alt klart her, drar i morgen kl930:-D:-D:-D Ses på Våler folkens!:-D Hvorfor så tidlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 30, 2013 Tar forøvrig med teltet mitt på henger i år som i fjor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 31, 2013 Ingen sofa i år ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 31, 2013 Ingen sofa i år ? Har ingen Mulig jeg kan få tak i, men får sjå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...