Anbefalte innlegg

Selger en komplett S2 3b motor som la igjen 340 hk og 417 nm på navene.

Lite brukt etter den ble ferdig bygd i 2007, tipper 300-400 mil kanskje. har fungert mer eller mindre knirkefritt. Km før bygging var ca 170000. Kun gått på Agip 10-60 olje etter dette.

 

Her følger det med det meste som trengs for å putte den rett i bil av eget ønske. Modifisert og merket ledningsnett for enkel oppkobling.

Er vel bare trykkrør og eksos som må lages utenom.

 

Specliste

 

Scat h-råder (originale stempel)

7A kammer

Svartstål grenrør

KX 450 turbo ( liten skade på en skovl, men fungerer fint åkkesom)

440 dyser

Malpassi trykkregulator

XS bleedventil

Jonus programvare (Motronic)

IC 280x300x76 3" inn/ut (Liten men effektiv)

Enkeltmasse svinghjul m/ufjæret sinter lamell.

034 motorfester

 

Motor ble "overhalet" med alt av nye pakninger, ringer og lagre som ble målt og gapet. ARP studs i toppen. Topp ble rengjort, ventiler slipt og nye tettninger. Ellers original. Toppen var sprekkfri ved dette tidspunkt. Motor har begynt å svette litt her og der, spesielt i bakkant toppdeksel.

 

Følger med div smådeler, catchtank og mothold for svinghjuldemper, for lettere skifte av regreim.

 

I min typ 85 quattro klarte jeg 0-100 på ca 4 sek, så det flytter seg bra.

Sikkert noe jeg har glemt, så bare å spørre hvis det er noe dere lurer på.

Kommer bilder i morgen kveld.

 

Legger den ut her i første omgang, men går ut på Finn om en ukes tid hvis responsen uteblir.

 

Selges 25000,-

P1110919.JPG

P1110918.JPG

P1110922.JPG

P1110926.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.