#1 Skrevet Mai 27, 2013 (endret) Selger en komplett S2 3b motor som la igjen 340 hk og 417 nm på navene. Lite brukt etter den ble ferdig bygd i 2007, tipper 300-400 mil kanskje. har fungert mer eller mindre knirkefritt. Km før bygging var ca 170000. Kun gått på Agip 10-60 olje etter dette. Her følger det med det meste som trengs for å putte den rett i bil av eget ønske. Modifisert og merket ledningsnett for enkel oppkobling. Er vel bare trykkrør og eksos som må lages utenom. Specliste Scat h-råder (originale stempel) 7A kammer Svartstål grenrør KX 450 turbo ( liten skade på en skovl, men fungerer fint åkkesom) 440 dyser Malpassi trykkregulator XS bleedventil Jonus programvare (Motronic) IC 280x300x76 3" inn/ut (Liten men effektiv) Enkeltmasse svinghjul m/ufjæret sinter lamell. 034 motorfester Motor ble "overhalet" med alt av nye pakninger, ringer og lagre som ble målt og gapet. ARP studs i toppen. Topp ble rengjort, ventiler slipt og nye tettninger. Ellers original. Toppen var sprekkfri ved dette tidspunkt. Motor har begynt å svette litt her og der, spesielt i bakkant toppdeksel. Følger med div smådeler, catchtank og mothold for svinghjuldemper, for lettere skifte av regreim. I min typ 85 quattro klarte jeg 0-100 på ca 4 sek, så det flytter seg bra. Sikkert noe jeg har glemt, så bare å spørre hvis det er noe dere lurer på. Kommer bilder i morgen kveld. Legger den ut her i første omgang, men går ut på Finn om en ukes tid hvis responsen uteblir. Selges 25000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2013 Solgt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...