#1 Skrevet Mai 27, 2013 (endret) Da er det tid for treff igjen. Vi møtes på storcash kl 1900 for en prat og dekksparking PS: Smarte biler er velkommen også ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2013 kommer : )) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2013 Det var et vanvittig oppmøte igår Jeg og Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2013 Skrur for harde livet til Våler vettu, hakke tid til kaffeslabberas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2013 Monterte registeret i gårkveld.. Kansje oppstart i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2013 Jeg har igjen å bytte et hjullager bak, en calipper bak som ikke vil helt være med, samt dynamoreim og ny termostat. Blir litt varm ser jeg. Så skal jo stoler og ratt byttes til "bane" type. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...