Anbefalte innlegg

heisann eg har en audi s4 1995 modelle c4 chassie å selge. eller byttes i en annen bil. bud ønskes

 

 

hbo 25000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener du virkelig dette er en bra annonse???!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener du virkelig dette er en bra annonse???!!

 

Mener du virkelig at dette er den beste måten å uttrykke dette på? ;)

 

Krister, det anbefales at du lager en litt mer utfyllende beskrivelse av bilen. Gode og dårlige sider, kmstand, utstyr, farge, etc. Og bilder gjør seg alltid. Jo bedre annonsen beskriver objektet som selges, jo flere vil potensielt fatte interesse for å handle. Lykke til. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener du virkelig at dette er den beste måten å uttrykke dette på? ;)

 

Krister, det anbefales at du lager en litt mer utfyllende beskrivelse av bilen. Gode og dårlige sider, kmstand, utstyr, farge, etc. Og bilder gjør seg alltid. Jo bedre annonsen beskriver objektet som selges, jo flere vil potensielt fatte interesse for å handle. Lykke til. :)

 

Ja helt klart, for dette skjer veldig ofte nå syns jeg, og folk leser ikke "stickies" før de annonserer! S4 ble sist produsert i 1994 btw, da kom de med fjærbein uten ufo bremser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp takk. eg vet egentlig ikke så mye om den biln eg kjøpte den for en mnd siden. også fant eg ut at eg sku fikse meg en diesel bil men ska ta å få skaffet så mye info så mulig å bilder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.