#1 Skrevet Mai 16, 2005 Sånn bare førr å tilfredstille nysjerrigheta litt: E d mange som har tænkt sæ på sommertræffe i Alta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2005 D va ikke mange! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2005 Nei, d va ikke rare responsn å spore.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2005 Æ e med , har jo starta min 3 mnd. lange pappapermisjon no så har nok av tid til å møte der ja. Men sånn ellers ser det ut til at det blir et meget lite treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2005 Æ e med , har jo starta min 3 mnd. lange pappapermisjon no så har nok av tid til å møte der ja. Men sånn ellers ser det ut til at det blir et meget lite treff akkurat fådd eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2005 akkurat fådd eller? Nja , føles sånn ut ihvertfall. Fikk ei datter i september i fjor (og har en gutt på 2,5 år også ) Men vi har tatt ut permisjon over et helt år istedenfor 9 mnd. som veldig mange gjør, da tar æ ut de siste 3 mnd. og spør du mæ så va det helt genial timing . Gikk ut i permisjonen rett før 17. mai og skal starte på jobb igjen den 15. august. helt sinnsykt bra , får hele sommeren å kose meg hjemme på Trille rundt i byen og smile til turistene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2005 Du får fiske litt i byen å se kæm som har tenkt sæ hit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 25, 2005 Skal høre litt rundt .. Det e forresten ikke mange her fra finmark som e aktiv på forumet , koffør det egentlig ?? Hadde vært så mye lettere og morsomt med flere her inne . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 6, 2005 Gå til denne:Sommertreff Nord `05 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...