Audi A6 C4 2.5 TDiQ - Hvordan kontrollere motorfester?

Anbefalte innlegg

Sliter med at det klunker i drivverket når jeg gir på i 1. giret og det rister når jeg kjører. Virker som hele drivverket er løst. Kjennes ut som noe tar borti karosseriet når jeg gir på og lager en fæl lyd. Er ganske spesielle motorfester på disse, så er det noen måte å sjekke dem på? Nesten alt i forstilligen er nytt, og har byttet girkassefestene uten at det hjalp..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært borti at det var helt røket slik at når motor ble jekket lett opp så hang halve festet i lufta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan prøve å heise motoren forsiktig for å se hvordan det reagerer. Har vært borti det samme som deg, men med ordinære gummi-fester.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei har det samme på min Audi a6 2.5 r5 q. den rister når jeg kjører men fra ca 70 km. skal ha den inn på verksted på fredag. får se ka dem finn ut. jeg trur det kan være motorfestan eller mellomaksellagret. skal skrive ka dem fin ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei har det samme på min Audi a6 2.5 r5 q. den rister når jeg kjører men fra ca 70 km. skal ha den inn på verksted på fredag. får se ka dem finn ut. jeg trur det kan være motorfestan eller mellomaksellagret. skal skrive ka dem fin ut.

Ja, har den samme karakteristiske ristingen der jeg også :P Tror det er svinghjulet som er på vei til å gå i oppløsning. Godt jeg har BOSE anlegg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har bilen vært på verkstedet mellomaksel lagret var gåen.: bh :har du skjekket ditt lager, sia du har vibrasjoner. noen som har byttet lagret på mellomakslingen, eller har en link om hvordan man gjør det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet motorfester uten noe forbedring. Skulle sjekke opplagring på mellomakslingen da jeg så at ene eksosfeste var defekt, slik at eksosen tok i traversen. Byttet og testet, OK :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.